Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Weezy, Weezy, Weazel


Så länge jag kan minnas har du varit lite annorlunda, någon som sticker ut på både gott och ont. Jag minns när du grät av glädje efter att ha vunnit Örebro Cup när vi var små. Du hade rakat huvud och ett svart pannband av märket Nike när vi spelade den glamourösa Finspångscupen. Du har alltid varit minst på plan men ändå störst. Du har på senare år när du vuxit till dig fotbollsmässigt, blivit en av de drivande krafterna på planen i Skärblacka. Du har vart urtypen för en "blackaspelare". Lite lat när det går emot, ständigt klagande och ett jävla temperament på plan. Du har spelat i Skärblacka hela ditt liv och när du för första gången på allvar skulle få ta över facklan efter de som lämnat klubben väljer du att göra det som borde vara förbjudet. Du skriver på för Kimstad GoiF. I mer än femton år har jag betraktat dig som min vän.



Filosofen

Kommentarer
Postat av: Anonym

JUDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

2011-12-14 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson