Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Back in business

Eften en trevlig helg i London är jag nu tillbaka. Detta inlägg kommet egentligen inte handla om någonting utan är bara en förberedelse inför vad som komma skall under kvällen.
Givetvis kommer vi ge er en träningsrapport där vi går igenom träningen och rapporterar vilka som presterar bäst på årets första löpningspass. Vi har även planer på att fortsätta bevakningen av Wieselgren med "Bevakning av Wieselgren".


Men det är inte därför jag skriver detta inlägg. Vi kommer under kvällen att få ta del av våran första gästbloggare någonsin här på Blackabloggen. Personen i fråga har ännu inte kommit på något namn och vill än så länge vara anonym. Jag kan lova er att det är ett väldigt intressant och häpnadsväckande inlägg han kommer skriva då han kommit över information som jag tror personerna i fråga aldrig hade räknat med skulle komma ut.


Det är trevligt att vara tillbaka och glöm nu inte att titta in ikväll igen för att läsa om träningen och denna händelse som vi än så länge vill hålla hemlig. Vi kan även utlova lite trevliga bilder som kommer publiceras under kvällen.

/Mou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson