Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Rimforsa - Blacka 1-1 (1-0)

Blacka tog en viktig poäng mot serieledande Rimforsa på bortaplan och detta trots att man saknade många tongivande spelare. Mitbackarna Svana och Sundell var fortsatt borta medan även Kim Wall vaar avstängd. Anton Bäckstedt gjorde Blackas mål och är nu uppe på två mål de senaste tre matcherna (Jag skulle inte vilja stå i FFK backlinjes skor just nu). Ni får ta del av Jonnys matchreferat från hemsidan då vi tyvärr inte kunde närvara under matchen. Vi delar heller inte denna gång ut några skorstenar eftersom vi inte sett matchen men Matte Eriksson samt Ponta Larsson var de spelare som blev omnämnda på hemsidan iallafall.


1-1 med mersmak mot Rimforsa,jag kunde tyvärr inte vara med men jag hade telekontakt så mycket jag kunde och fick glädjande ord av Tommy och Tommy att grabbarna tar över mer och mer av matchen och att Rimforsa börjar gå på knäna..

 

Dom sa oxå att Anton har missat 2gånger så nästa gång blir det mål, Robin i stolpen Frippen ensam med Målvakt mm.

Efter Matchen ringer jag igen och får svaret jag redan visste 1-1 Anton B..

Även att grabbarna kämpa enda in i kaklet (matchslut)

Nu är det Finspång tur att möta Blacka på Tommy S Sköna Matta...

 

Nu ligger allt fokus på Fredagsmatchen mot FFK och jag tror inte jag är ensam om att se fram emot matchen. Mycket snart publiceras del 3 i intervjuerna där vi pratar med folk inför matchen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter o ha läst Ffk sidan om alla deras avstängda o skadade så ser det ut att bli klart blacka övertag,de kämpar säkert men borde bli ganska enkelt...!

2011-06-09 @ 00:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson