Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Breaking News

Christian Sundell lämnar över kaptensbindlen. Han skrev följande på Twitter inatt "Cesc, Terry, Zlatan, Gerrard , great captains !!! Ingen stor grej, men jag lämnar över bindeln. Finns andra som gör jobbet minst lika bra !!" Jag vet ännu inte vad som ligger bakom beslutet men enligt mig är Sundell helt klart mest lämplig som kapten, igår under matchen var Sundell tex en av få spelare som hördes under matchen.


Det sista vi sett av Sundell som kapten i Blacka?

Om jag skulle ge mig på en gissning så tror jag att Kristian Svanberg som vikarierat för Sundell i de två träningsmatcherna kommer att ta över bindeln. Svana som liksom Sundell kommit från Vånga till Blacka inför denna säsong. Förövrigt hade vi besöksrekord igår och det är alltid trevligt!

/Mou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson