Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Inför: Skärblacka IF - Tallboda IF

Eftersom jag tyvärr inte har så mycket tid så blir detta en väldigt kort införrapport men jag hoppas ni uppskattar det som blir. Skärblacka spelat alltså om ganska så precis 3 timmar och 30 minuter seriepremiär mot ett från div 4 nedflyttat Tallboda IF.

Danne Johansson kommer inte delta i matchen på grund av jobb vad jag har hört och Anton Bäckstedt kommer troligtvis börja på bänken efter en mirakulös rehabilitering från sin sträckning för nu två veckor sen. Felix och P.Larsson var tveksamma till spel på grund av skada respektive sjukdom men jag är ganska övertygad om att båda spelar, framförallt den sistnämnde.

Jag tror att Skärblacka precis som alltid kommer ställa upp med en 4-2-3-1 uppställning som ser ut som följer från höger.

Holmgren
Helle Svanberg Sundell Wall
Lellep Larsson
J.Johansson P.Larsson Wieselgren
Fridström

Detta är alltså enbart hur jag tror att Skärblackas elva ser ut.

Annars var det flera lag här omkring som hade sin premiär igår. Kimstad besegrade de troliga toppkonkurrenterna Kurdiska med 2-1 borta, Finspång besegrade Kisa med 2-0 och Vånga förlorade på bortaplan mot Åtvidaberg Södra.

Förhoppningsvis kommer ett matchreferat upp imorgon!

Blackabloggen

Kommentarer
Postat av: Jonny larsson.

Sluta skriva skit om andra lag Tack.....

2011-04-24 @ 23:13:32
Postat av: blackabloggen

Du får ursäkta men jag har gått igenom denna text 3 gånger nu och hittat inte någonting om att vi har skrivit "skit" om andra lag? Du får gärna definera dig lite om vi ska kunna ta till oss kritiken du ger oss.

2011-04-26 @ 17:41:14
URL: http://skarblackaif.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt BRA?:D

2011-04-26 @ 17:54:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: HANNA

vad händer ikväll? :)

2011-04-26 @ 18:01:38
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson