Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Spelarpresentation del X: Patrik Strand

Del 10 är här och det är inte vem som helst vi pratat med, det är själva Patrik Strand.



Namn:
Patrik Strand

Ålder: 19

Tidigare klubbar: Vånga IF

Nummer: 14

Position: HB, VB

Styrka: Tacklingar

Svaghet: Motivationen

Kort fakta om Patrik
Patrik är lagets student och har nyligen flyttat till Linköping där han även studerar till lärare. På grund av Patriks flytt har träningsnärvaron blivit lidande men jag tror inte jag enbart pratar för mig själv när jag hoppas att han återvänder fullt ut under sommarlovet. Strand lämnade för några år sedan kontroversiellt Skärblacka för lokalkonkurrenten Vånga. Han återvände dock efter enbart en säsong i den gröna tröjan, kanske var det den gröna mattan på IP som fick honom att komma tillbaka?

Intervju med Patrik

Favoritmat?
Taco

Vem i laget umgås du mest med? Anton Bäckstedt

Favoritlag? Arsenal FC

Vem vinner skytteligan? Robin Wieselgren

Bäst på träning? Flemgård

Största merit inom fotboll? Vunnit Bullerby cup

5 snabba med Patrik

Bäckstedt / Wieselgren

IP / Emirates

Kimstad / Vånga

Naturgräs / Konstgräs

Ronaldo / Messi

Detta visste du inte om Patrik
Hans stora förebild är Vito Corleone


Strands rygg

Bäckstedt - Wieselgren 7 - 3

/Mou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson