Allmänt - Truppen - Intervjuer - Matcher - Träningar - Wieselgren

Uppstart

Som rubriken tyder är det nu dags att dra igång blackabloggen igen. Många tror kanske  att bloggen inte kommer hålla men jag lovar er, det här ska jag göra helhjärtat. Flera år med halvageranden från våra bloggare..
 
Jag vill tacka alla våra tidigare bloggare som verkligen försökte hålla blackabloggen i liv men tiden räckte tyvärr inte till.
 
Men främst vill jag tacka Mou och Filosofen för ett underbart arbete med uppstarten av bloggen. Tack!
 
 
 
På söndag är det redan dags för seriepremiär. Eftersom att bloggen kommer in väldigt sent så kommer vi köra en sammanfattning på vad som har hänt och hur det ser ut i framtiden i Skärblacka IF. Det kommer handla mycket om hur det går för blacka i cupen, nyförvärv, division 4 östra och mycket mer...
 
 
Följ bloggen under hela lördagen för att få massvis med fotbollsgodis.
Första inlägget kommer ut runt 10:00 och sedan kör vi ett inlägg varannan timme hela dagen fram tills vi rundar av dagen med en införrapport till seriepremiären klockan 22:00.
 
 
 
 
 
 
 
//  Blacka-Bloggen!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Copyright © 2011 Skärblackabloggen. Alla rättigheter är reserverade.
Designen är gjord av Simon Josefsson